OGT3D (3-D Optimum Groove Technology)
Az
OGT3D technológia optimális futófelületi mintázatirányítást és barázdamélységet kínál, amely csökkenti a futófelületi keverékek túlmelegedését, ezáltal növeli a teljesítményt és az abroncs élettartamát.
SCT (Strong Carcass Technology)
A
Strong Carcass Technology (SCT) magas szinten tartja a vázszerkezet merevségét még a gumiabroncs kopása során is, így biztosítva a kiváló menettulajdonságokat az abroncs teljes élettartama alatt.
IGT (Immediate Grip Technology)
Az
Immediate Grip Technology (IGT) már az első kilométertől kezdve maximális tapadást biztosít. Az ilyen technológiával készült gumiabroncsok nem igényelnek semmilyen felületkezelést vagy bevonatot, sem a vulkanizálás előtt, sem utána.
OSCT (Optimum Steel Cord Technology)
Az
Optimum Steel Cord Technology (OSCT) lehetővé teszi a 0°-os acélszál-erősítés optimális kialakítását, valamint az acélszálas erősítések ideális elrendezését a gumiabroncs vázerősítésén belül. Az eredmény egy tökéletesen kiegyensúlyozott abroncs, amely minden vezetési körülmény között – különösen nagyobb dőlésszögek és magasabb sebesség esetén – optimális érintkezési felületet biztosít az útfelülettel.
Az OSCT pontosan meghatározza a kényelmi és a merev zónák elhelyezkedését a vázszerkezeten belül. A zónák megfelelő pozicionálásával kiemelhetők az abroncs sportos vagy túrázós jellemzői, illetve ezek kombinációja is.
MCTT (Multi Compound Tread Technology)
A
Multi Compound Tread Technology (MCTT) révén a középső futófelület növeli a futásteljesítményt, míg a vállrészen lévő futófelület kiváló tapadást biztosít döntött helyzetekben.