MS BELT

Az MSB szerkezet azt jelenti, hogy egy folyamatos, egybefüggő szál van körbetekerve a gumiabroncs kerületén. Ez az egy darabból álló kialakítás kiküszöböli az átfedéseket, illesztéseket és csatlakozásokat. Az MSB abroncs könnyebb, mint a hagyományos, több réteges övszerkezetű abroncsok, nagyobb stabilitást biztosít, mivel csökkenti a gumiabroncs belső hőtermelését, és kiváló ütéselnyelést nyújt.
V-MS BELT

Az MS•BELT szálak gumiabroncs körüli elhelyezésének optimalizálása hozzájárul az ideális érintkezési felület kialakításához, valamint a jobb tapadáshoz és teljesítményhez.
ULTIMAT EYE

A gumiabroncs érintkezési felületének viselkedését megjelenítő mérési és szimulációs technológia. Csökkenti a csúszó felületek arányát a jobb tapadás érdekében menet közben, és javítja a kopásállóságot.
CAP&BASE

A gumiréteg alatti réteg szabályozza a futófelület merevségét, erősítést biztosít, és segíti az ütődések elnyelését.
3D CTDM

A 3D CTDM a Bridgestone legújabb automatizált gumiabroncs-tervezési technológiája. Ez a korszerű program lehetővé teszi a dinamikus, háromdimenziós szimulációk és teljesítményelemzések elvégzését, valamint az optimális megoldások megtalálását minden dőlésszög esetén.
HTSPC

A Bridgestone volt az első motorkerékpár-gumiabroncs gyártó, amely 1X5 szálas, gumival szigetelt acélt (MSB) használt radiál motorgumik gyártásához. Ez a technológia számos előnyt kínál a versenytársak által használt acéllal szemben: rugalmasabbá teszi az abroncsot, nagyobb stabilitást biztosít az ütéselnyelés csökkenése nélkül, és minimalizálja a hőtermelést az abroncs teljes szerkezetében.
RC Polymer

Az RC Polymer technológia optimalizálja a szilika eloszlását a gumikeverékben, és javítja a futófelület rugalmasságát, így melegebb és hidegebb körülmények között is nagyobb érintkezést biztosít az útfelülettel. A molekuláris súrlódás csökkentése javítja a gördülési ellenállást is, ezáltal növeli az üzemanyag-hatékonyságot.
OUTSIDE BEAD FILLER

A legújabb generációs külső peremtöltő ideális oldalfalprofilt biztosít, amelyet végeselem-módszerrel elemeztek, és optimális erőeloszlást, valamint merevségi egyensúlyt nyújt.
3LC (DUAL COMPOUND)

A 3LC kétkomponensű keverék minden vezetési stílushoz megfelelő tapadást biztosít. A középső keverék lineáris irányíthatóságot nyújt, míg a vállrészen alkalmazott keverék kiváló tapadást és határozott útfelületi visszajelzést garantál.
3LC+CAP&BASE

A CAP&BASE szerkezet a gumiabroncs vállrészének keverékét felső és alsó rétegekre osztja. A felső vállrészen nagy tapadású keveréket alkalmaznak, míg az alsó és középső részeken nagy stabilitású, kopásálló keverék található. Ez a kialakítás ideális egyensúlyt teremt a teljesítmény és a futásteljesítmény között.
5LC (TRIPLE COMPOUND)

Az 5LC háromkomponensű keverék ideális tapadást biztosít minden vezetési módban. A középső keverék jó stabilitást nyújt, a vállrész keveréke erőteljes vonóerővel viszi át a motor teljesítményét az útra, míg a szélén található keverék erős oldaltapadást és határozott érintkezési érzetet kínál nagy dőlésszögek esetén.
PULSE GROOVE

A Pulse Groove technológia javítja a vízelvezetést és vízelosztást, ezáltal fokozza a tapadást és csökkenti a gumiabroncs csúszási arányát nedves körülmények között. A pulzáló alakú mintázatokat kis középső eltérítőkkel kombinálva kiegyenlíti a vízáramlást, ami a hagyományos egyenes barázdákhoz képest optimalizálja a víz áramlási sebességét.