Loading...
06-70-315-6418 | Nyitva: hétfőtől péntekig 10.00-13.00-ig
1095 Budapest Gát utca 21. Fszt./1. (Utcáról nyíló üzlethelyiség)

Gyakran ismételt kérdések

 

Megrendelés

1. Hogyan rendelhetek?

Webáruházunkon keresztül bármikor lehetősége van megrendelést leadni. Ha úgy érzi, hogy segítségre van szüksége megrendelését leadhatja telefonon is a 06-70-315-6418-es telefonszámon.

2. Honnan tudom, hogy sikeres volt a megrendelésem?

A megrendelés elküldése után egy automatikusan e-mail üzenetben visszaigazolást küldünk Önnek a rendelése részleteiről. A saját fiókjukon belül bármikor lehetőségük van arra, hogy a rendelésének aktuális státuszát megtekintse.

Amennyiben a megrendelés leadásától számított 30 percen belül nem kapja meg a visszaigazolást a rendeléséről, úgy kérjük, ellenőrizze e-mail  fiókjának Levélszemét/SPAM mappáját is.

3. Módosíthatom utólag a rendelésem?

Amennyiben módosítani szeretné a megrendelését kérjük minél előbb jelezze a 06-70-315-6418-es telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

 

Szállítás

1. Hogyan jut el a csomagom hozzám?

A webáruházban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a megrendelés során megadott magyarországi címre. A kiszállítás napján a GLS e-mailben értesíti a kézbesítés várható időpontjáról.

Amennyiben csomagját GLS CsomagPontra kérte, e-mailben kap értesítést ha a csomagja kiszállításra került és az átvehető.

2. Nyomon tudom követni, hogy hol tart a csomagom?

Miután rendelését átadtuk a GLS futárszolgálatnak, a megadott e-mail címére küldjük ki a nyomkövetéshez szükséges linket.

3. Mennyi a szállítási idő?

Amennyiben a rendelését 14.00 óráig adta le, úgy a futár a következő munkanapon 8.00 és 17.00 óra között kézbesíti a csomagot. Ha a rendelése 14.00 óra után érkezett be, úgy két napos határidővel kézbesítik a csomagot.

4. Mi történik ha nem vagyok a megadott címen?

Amennyiben a kiszállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár a következő munkanapon ismét megpróbálja a csomagot kézbesíteni. A második sikertelen kézbesítés után a csomagot visszaszállítják raktárunkba.

5. Csomagpontra kértem a szállítást. Kapok értesítést ha átvehetem?

Miután a rendelését kiszállították a megjelölt GLS csomagpontra, e-mailben kap értesítést amint az átvehető.

 

Fizetés

1. Hogyan fizethetek az üzletben?

Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is fizethet.

2. Hogyan fizethetek a futárnál?

Utánvételes fizetés esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethet. Amennyiben bankkártyával fizetne kértjük, hogy a rendelését is ennek megfelelően adja le, mert a kártyás fizetési módot a csomag feladásakor jelezni kell a futárszolgálatnak.

3. Fizethetek átutalással?

Rendelését fizetheti átutalással is. Az ehhez szükséges adatokat a rendelés visszaigazolása után küldjük ki, miután megbizonyosodtunk arról, hogy minden termék van raktáron. Kérjük ezért a visszaigazolásig ne utaljon.

Amennyiben a rendelése leadásakor kiszállítást kért, a csomagját az összeg beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak.

 

Garancia és elállás

1. Mire vonatkozik a garancia?
  • Köpenyek, abroncsok esetében a gyártási hibákra vonatkozik. Pl. szálszakadás, sérült peremmerevítő vagy ha üt a gumi.
  • Tömlők esetén a szelephibákra valamint az illesztések, ragasztások hibájára vonatkozik a garancia.
2. Mire nem vonatkozik a garancia?
  • A szakszerűtlen felszerelés miatt bekövetkező sérülések.
  • Nem megfelelő nyomás használata köpenyek és tömlők esetében.
  • A használatból eredendő kopások és sérülések.

Kérdéses esetekben hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk, melynek ideje maximum 30 nap lehet. Amennyiben az átvett termék hibás, azt díjmentesen kicseréljük a hiba megállapításától számított 8 napon belül. Ha a cserére bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.

3. Mikor állhatok el a vásárlástól?

Az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet rendelkezik. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautaljuk.

4. Fizetnem kell a visszaküldésért?

Amennyiben úgy dönt, hogy vissza szeretné küldeni a terméket vagy eláll a vásárlástól, úgy a hatályos jogszabályoknak megfelelően a visszaküldés költsége minden esetben Önt terheli.

5. Hogyan és mikor kaphatom vissza a rendelésem árát?

A vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra.

 

 

Bejelentkezés

Regisztráció